miércoles, 4 de diciembre de 2013

Estrenando blog


Hola a tod@s!!! Por fin estreno blog!!!. ¿Y a qué se debe su nombre? Pues es así como paso una pequeña parte de mi día a día, entre libros y costuras, aparte de muchas otras cosas más que iré publicando.

No se bien de donde me vienen estas aficiones, no se si serán heredadas o cosas de la vida, pero lo que sí se es que quiero compartirlas con todas aquellas personas que como a mí les encanta  leer, coser, las manualidades…

Y que mejor día que empezar con este blog que el día de mi taitantos cumpleaños, jijiji.

Bueno nos vemos por aquí. Mañana mas y mejor.

 
Hola a tot@s!!! Per fi estrene blog!!!. I a què es deu el seu nom? Perquè és així com passe una xicoteta part del meu dia a dia, entre llibres i costures, a banda de moltes altres coses més que aniré publicant.

No es bé d'on em vénen estes aficions, no se si seran heretades o coses de la vida, però el que sí s'és que vull compartir-les amb totes aquelles persones que com a mi els encanta llegir, cosir, les manualitats…

 I que millor dia que començar amb este blog que el dia del meu taitantos aniversari, jijiji.

Bueno ens veiem per ací. Demà mes i millor.

 

 

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gràcies pel teu comentari!!!